Дистанційне навчання

 

Режим  дистанційного  навчання:

Початок занять: о 09.00 годині

Закінчення занять: о 11.00 годині

Перевірка робіт: з 11.00 години до 13. 00 години

Завдання для дистанційного навчання:

3 клас  (24.01.- 28.01.2022 року)

Предмет

 

Дата

Літературне

читання

Українська

мова

Математика

Я    досліджую світ

 

24.01

 Опрацювання тексту «Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана Хмельницького»,  народна легенда

Підручник: с.96-97, виразно читати.

Зворотний зв'язок: індивідуально, голосове  повідомлення.

https://www.youtube.com/watch?v=JD37RPvv4Xo

 

Додавання виду 260 +370. 

За підручником: с.18,завдання  93 (усно), 94 (письмово).

Зворотний зв'язок: перевірка скинутої  роботи.

 

https://www.youtube.com/watch?v=mXp37zNuHf4

Як берегти і зміцнювати серце.

Підручник: с.25-26, читати.

Зворотний зв'язок: індивідуально, зошит с.10

 

https://www.youtube.com/watch?v=4sb2zKCl23M

Дизайн

 

Створення мозаїки

«Зимова  казка»,

зошит с. 52

25.01

Узагальнення і систематизація  знань за розділом «Легенди рідного краю», намалюйте ілюстрацію до однієї з легенд.

Навчаюся переносити слова з апострофом.

За підручником: с.93,вправа 9, письмово.

Зворотний зв'язок: перевірка скинутої  роботи.

https://www.youtube.com/watch?v=t2DPstIR8Hk

Різні способи віднімання  чисел виду 540-90.

За підручником: с.20, завдання 103 (усно), 104 (письмово).

Зворотний зв'язок: перевірка скинутої  роботи.

https://www.youtube.com/watch?v=G-jTXOVWO4g

 

Фізкультура

Звіроаеробіка

 

https://www.youtube.com/watch?v=OO-_a_qHkSw

26.01

Опрацювання тексту

«Пастух - жартівник», байка, Езоп.

Підручник с.98, послухай байку і дай відповіді на запитання.

Зворотний зв'язок: індивідуально, голосове  повідомлення.

 

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1918

Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова.

За підручником: с.94-95,вправа 2 (2), письмово.

Зворотний зв'язок: перевірка скинутої  роботи.

 

https://www.youtube.com/watch?v=x3DgYkhtuKY

Коло. Радіус  і  діаметр кола. Розв’язування  задач.

За підручником: с.20 – 21 завдання 116, 117 (усно), 115(письмово).

 Зворотний зв'язок: перевірка скинутої  роботи.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Tz784ipHXsM

 Які органи утворюють дихальну систему.

Підручник с.26-27, читати.

Зворотний зв'язок: індивідуально, зошит с.11

 

https://www.youtube.com/watch?v=G_tv_fFIM3I

 Інформатика

 

Текстові  редактори. Середовища  для читання  текстів.

 

https://vseosvita.ua/library/urok-tekstovij-dokument-ta-jogo-obekti-58131.html

 

 

 

 

 

 

 

27.01

 

 

Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова.

За підручником: с.95,вправа 3, письмово.

Зворотний зв'язок: перевірка скинутої  роботи.

https://www.youtube.com/watch?v=TwM5RRdNi4c

Розв’язування  задач.

За підручником: с.20 – 21 завдання 112 (усно), 113, 114 (письмово).

 Зворотний зв'язок: перевірка скинутої  роботи

https://www.youtube.com/watch?v=zDscDEWNGgA

 

 

Мистецтво

Чарівні дива. Слухання : Ж. Колодуб «Троль. Герда.Снігова королева».

https://www.youtube.com/watch?v=LiCI2xp2f6A

Зображення крижаного палацу, зошит с. 34

 

Фізкультура

ЗРВ

 https://www.youtube.com/watch?v=twEBhqvVwUU

28.01

Опрацювання тексту «Двоє приятелів  і  ведмідь», байка , Езоп,

с.98 - 100, читати твір .

Зворотний зв'язок: індивідуально, голосове  повідомлення.

Навчаюся визначати суфікс у словах.

За підручником: с.94-95,вправа 6, письмово.

Зворотний зв'язок: перевірка скинутої  роботи.

https://www.youtube.com/watch?v=m1kcBu5ZCSE

Закріплення  вивчених  випадків  додавання  і  віднімання.

За підручником: с. 24 – 25, завдання 122, 124(усно), 129, 130(письмово).

Зворотний зв'язок: перевірка скинутої  роботи.

https://www.youtube.com/watch?v=GyXdKO9x0Ig

 

 Як оберігати дихальну систему. Дослідження свого дихання.

За підручником: с.28-30, читати.

Зворотний зв'язок: індивідуально, зошит с.12

https://www.youtube.com/watch?v=eJtdTXPURVQ

Фізкультура

ЗРВ. Стрибки на скакалці

 

https://www.youtube.com/watch?v=UeEhWIlxS3Y

Примітка

Консультації   по   Viber

 

Немає коментарів:

Дописати коментар