Режим дистанційного навчання:
Початок занять: о
09.00 годині
Закінчення занять:
о 11.00 годині
Перевірка робіт: з
11.00 години до 13. 00 години
Завдання для дистанційного навчання:
3 клас (24.01.- 28.01.2022 року)
Предмет Дата |
Літературне читання |
Українська мова |
Математика |
Я досліджую
світ |
|
||
24.01 |
Опрацювання тексту «Звідки пішло
прізвище та ім’я Богдана Хмельницького», народна легенда Підручник: с.96-97, виразно читати. Зворотний зв'язок: індивідуально, голосове повідомлення. https://www.youtube.com/watch?v=JD37RPvv4Xo |
|
Додавання виду 260 +370. За підручником: с.18,завдання 93 (усно), 94 (письмово). Зворотний зв'язок: перевірка скинутої роботи. https://www.youtube.com/watch?v=mXp37zNuHf4 |
Як берегти і зміцнювати серце. Підручник: с.25-26, читати. Зворотний зв'язок: індивідуально, зошит с.10 https://www.youtube.com/watch?v=4sb2zKCl23M |
Дизайн Створення мозаїки «Зимова казка», зошит с. 52 |
||
25.01 |
Узагальнення і систематизація знань за розділом «Легенди рідного краю»,
намалюйте ілюстрацію до однієї з легенд. |
Навчаюся переносити слова з
апострофом. За підручником: с.93,вправа 9,
письмово. Зворотний зв'язок: перевірка скинутої роботи. https://www.youtube.com/watch?v=t2DPstIR8Hk |
Різні способи віднімання чисел виду 540-90. За підручником: с.20, завдання 103 (усно), 104 (письмово). Зворотний зв'язок: перевірка скинутої роботи. https://www.youtube.com/watch?v=G-jTXOVWO4g |
|
Фізкультура Звіроаеробіка https://www.youtube.com/watch?v=OO-_a_qHkSw |
||
26.01 |
Опрацювання тексту «Пастух - жартівник», байка, Езоп. Підручник с.98, послухай байку і дай відповіді
на запитання. Зворотний зв'язок: індивідуально, голосове
повідомлення. https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1918 |
Ознайомлення із суфіксом як
значущою частиною слова. За підручником: с.94-95,вправа
2 (2), письмово. Зворотний зв'язок: перевірка скинутої роботи. https://www.youtube.com/watch?v=x3DgYkhtuKY |
Коло. Радіус і
діаметр кола. Розв’язування
задач. За підручником: с.20 – 21 завдання
116, 117 (усно), 115(письмово). Зворотний
зв'язок: перевірка скинутої
роботи. https://www.youtube.com/watch?v=Tz784ipHXsM |
Які органи утворюють дихальну систему. Підручник с.26-27, читати. Зворотний зв'язок: індивідуально, зошит с.11 https://www.youtube.com/watch?v=G_tv_fFIM3I |
Інформатика Текстові редактори.
Середовища для читання текстів. https://vseosvita.ua/library/urok-tekstovij-dokument-ta-jogo-obekti-58131.html |
||
27.01 |
|
Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова. За підручником: с.95,вправа 3, письмово. Зворотний зв'язок: перевірка скинутої роботи. https://www.youtube.com/watch?v=TwM5RRdNi4c |
Розв’язування задач. За підручником: с.20 – 21
завдання 112 (усно), 113, 114 (письмово). Зворотний
зв'язок: перевірка скинутої роботи https://www.youtube.com/watch?v=zDscDEWNGgA |
|
Мистецтво Чарівні дива. Слухання : Ж.
Колодуб «Троль. Герда.Снігова королева». https://www.youtube.com/watch?v=LiCI2xp2f6A Зображення крижаного палацу,
зошит с. 34 Фізкультура ЗРВ |
||
28.01 |
Опрацювання тексту «Двоє приятелів і ведмідь», байка , Езоп, с.98 - 100, читати твір . Зворотний зв'язок: індивідуально, голосове повідомлення. |
Навчаюся визначати суфікс у
словах. За підручником: с.94-95,вправа
6, письмово. Зворотний зв'язок: перевірка скинутої роботи. https://www.youtube.com/watch?v=m1kcBu5ZCSE |
Закріплення вивчених
випадків додавання і
віднімання. За підручником: с. 24 – 25, завдання
122, 124(усно), 129, 130(письмово). Зворотний зв'язок: перевірка скинутої роботи. https://www.youtube.com/watch?v=GyXdKO9x0Ig |
Як оберігати дихальну систему. Дослідження
свого дихання. За підручником: с.28-30, читати. Зворотний зв'язок: індивідуально, зошит с.12 https://www.youtube.com/watch?v=eJtdTXPURVQ |
Фізкультура ЗРВ. Стрибки на скакалці https://www.youtube.com/watch?v=UeEhWIlxS3Y |
||
Примітка |
Консультації по Viber |
||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар